Wykonanie remontu dachu na budynku nr 13 w miejscowości Popowo
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający.
Zamawiający - Gmina Prostki, w imieniu której działa:
Wójt Gminy Prostki
19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
tel. (087) 6112012, fax. (087) 6112079
II. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego.
Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym w miejscowości Popowo
III. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym nr 13 w miejscowości Popowo. W ramach zamówienia należy dokonać demontażu istniejącego pokrycia dachu z dachówki, zdemontować łacenie dachu, zdemontować orynnowanie, naprawić kominy, ułożyć ekran z folii paroprzepuszczalnej, wykonać łacenie dachu, wykonać pokrycie dachu z blachodachówki, zamontować obróbki blacharskie oraz rynny i rury spustowe oraz instalację odgromową. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni dokonać wizji w miejscu inwestycji w celu zweryfikowania zakresu i ilości robót objętych zamówieniem oraz dokonania własnego obmiaru robót. Wykonawcy powinni przedstawić cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, w której należy również uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe nieujęte w przedmiarze robót.
IV. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 31.08.2022 r.
Termin związania ofertą - 30 dni
V. Miejsce i termin składania ofert.
a) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Wykonanie remontu dachu na budynku nr 13 w miejscowości Popowo”
b) Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Prostkach przy ul. 1 Maja 44B (pokój 106) w terminie do dnia 14.03.2022 r. do godz. 10.00
c) Otwarcie ofert nastąpi w pokoju nr 10 w Urzędzie Gminy Prostki w dniu 14.03.2022 r. o godz. 10.10
VI. Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty /zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 /;
b) Parafowany projekt umowy zał. nr 2.
VII. Sposób przygotowania oferty
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej nieścieralnym atramentem i przesłana zgodnie z wytycznymi w pkt. V.
VIII. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.
- Oceny ofert będzie dokonywała komisja zatwierdzona przez Wójta Gminy Prostki.
- W odniesieniu do wykonawców którzy złożą ofertę, oraz spełnią postawione warunki, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena ofertowa brutto (C) 100%
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
C= Cn/Cb x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,
Cn – cena najniższa z ofert
Cb – cena oferty badanej
- Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
- W przypadku złożenia ofert które uzyskają taką sama liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawca składając oferty dodatkowe, nie może zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach w postępowaniu.
- Jeżeli zaoferowana cena, koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, wyliczenie ceny lub kosztu.
- Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
- Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
IX. Warunki wykluczenia.
Zamówienia udzielane przez beneficjenta nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
W przypadku, stwierdzenia zależności wskazanych w pkt 1-5, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania
X. Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
- oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym.
XI. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą uzyskać telefonicznie pod numerem telefonu 876112863
- Oferent może złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający może zażądać od wyłonionego wykonawcy dostarczenia dodatkowych oświadczeń i dokumentów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
XII. Załączniki
Załącznik Nr 1 – Formularz oferty
Załącznik Nr 2 – Projekt umowy
Załącznik Nr 3 – Przedmiar robót
Opublikowano: 25 lutego 2022 12:40
Kategoria: Zamówienia publiczne - zapytania ofertowe
Załączniki:
Protokół z wyboru wykonawcy zamówienia [59.2 KB]
Wyświetleń: 317