Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych na budowę, przebudowę, rozbudowę infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy: RI.271.7.2022
I. Zamawiający.
Zamawiający - Gmina Prostki, w imieniu której działa:
Wójt Gminy Prostki
19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
tel. (087) 6112012, fax. (087) 6112079
II. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego.
„Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych na budowę, przebudowę i rozbudowę infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki”
III. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest :
Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) wraz z wykonaniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych w celu zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na budowie , przebudowie, rozbudowie odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Prostki z podziałem na 6 zadań:
Zadanie I – „Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniowo Ełckie”
Zadanie II – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Prostki z przyłączami
wodociągowymi w miejscowościach Ostrykół-Żelazki”
Zadanie III – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
wodociągowymi w miejscowościach Dąbrowskie-Wiśniowo Ełckie”
Zadanie IV – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
wodociągowymi w miejscowościach Miłusze-Kobylin"
Zadanie V –"Budowa stacji podwyższania ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci
wodociągowej w miejscowości Żelazki - Dąbrowskie"
Zadanie VI – „Budowa stacji podwyższania/obniżania ciśnienia z montażem zestawu hydroforowego na sieci
wodociągowej w miejscowości Wojtele-Guty Rożyńskie".
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
1) Wykonana dokumentacja ma być kompletna, zgodna z obowiązującymi standardami i ustaleniami pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Dokumentacja będzie służyła do udzielenia zamówienia publicznego w formie „Zaprojektuj i wybuduj” jako opis przedmiotu zamówienia i musi spełniać wymogi określone w ustawie Prawo zamówień publicznych tj. nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji. Ponadto nie mogą zawierać wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że byłoby to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i nie można byłoby opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,
a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoznaczny.”
2) W trakcie prowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące Programu Funkcjonalno-Użytkowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni kalendarzowe licząc od dnia ich przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną.
3) Przygotowana przez Wykonawcę dokumentacja musi w szczególności zawierać:
a) w części opisowo-ogólnej:
- wskazanie przedmiotu zamówienia i zakresu prac,
- wskazanie aktualnych uwarunkowań wykonania przedmiotu zamówienia,
- wskazania ogólnych wytycznych funkcjonalno-użytkowych.
b) W części opisowej – opis wymagań Zamawiającego:
- opis wymagań ogólnych,
- opis wymagań dotyczących dokumentacji (zakres i forma dokumentacji projektowej, prawa autorskie)
- opis wymagań dotyczących prac i materiałów
c) opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia
d) określenie przepisów prawnych i norm
e) opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów dla planowanej inwestycji, w tym szacunkowe zestawienia kosztów dokumentacji projektowej oraz kosztów robót budowlanych
f) uzyskania możliwych uzgodnień oraz wykonania niezbędnych opracowań związanych z wykonaniem PFU tj.
- wrysowane przebiegów trasy wodociągów na aktualnej mapie zasadniczej,
- zgody właścicieli działek, przez które będzie przebiegała sieć
4) Wykonawca zobowiązany jest dostosować PFU do wymagań Zamawiającego
5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację zamówienia.
6) Dokumentacja powinna być sporządzona w 4 egzemplarzach papierowych i wersji elektronicznej na płycie CD zawierającej pliki w formacie PDF, DOC i DWG.
7) Zamawiający posiada dokumentację projektową wykonaną w 2015 roku na poszczególne Zadania . Zamawiający udostępnia ww. dokumentację projektowa w formie załączników (w wersji elektronicznej) do zapytania jako opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie I – „Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniowo Ełckie”
Modernizacja sieci wodociągowej łącznej długości ok. 1905 m wraz z przyłączami dł. ok 365 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3
Zadanie II – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Prostki z przyłączami
wodociągowymi w miejscowościach Ostrykół-Żelazki”
Budowa sieci wodociągowej PE Dn220 długości ok. 5210 m wraz z przyłączami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4
UWAGA:
(Z zakresu opracowania PFU określonego w Załączniku nr 4 należy wyłączyć zrealizowane już odcinki sieci wodociągowej tj. odcinek sieci w msc. Żelazki PE Dn100 dł. 456 m, odcinek sieci Żelazki-Dąbrowskie PE Dn160 dł. 1475 m oraz przyłącza wodociągowe wykonane w ramach budowy ww. odcinków sieci.)
Zadanie III – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
wodociągowymi w miejscowościach Dąbrowskie-Wiśniowo Ełckie”
Przebudowa sieci wodociągowej PE100RC Dn160 długości ok. 3350 m wraz z przyłączami dł. 435m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5
Zadanie IV – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
wodociągowymi w miejscowościach Miłusze-Kobylin"
Przebudowa sieci wodociągowej PE160RC Dn160 długości ok. 1600 m wraz z przyłączami
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6
Zadanie V – "Budowa stacji podwyższania ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci
wodociągowej w miejscowości Żelazki-Dąbrowskie"
Budowa pompowni wody o wydajności: na cele bytowe 40m3/h; na cele p.poż 25m3/h. Minimalna wysokość podnoszenia zestawu pompowego 20 m sł. wody. Stacja podwyższania ciśnienia może być wykonana w lokalizacji wskazanej w Załączniku nr 7 lub na działce gminnej nr 34/1 w miejscowości Dąbrowskie. Dopuszcza się możliwość zastosowania technologii kontenerowej naziemnej. Prosimy
o uwzględnienie możliwości budowy dwóch zbiorników retencyjnych po 50m3 każdy przy stacji podnoszenia ciśnienia w celu zapewnienia optymalnej wydajności dostaw wody. W sytuacji zmiany lokalizacji stacji podnoszenia ciśnienia lub zastosowania zbiorników retencyjnych należy ponownie przeliczyć sieci wodociągowe pod względem hydraulicznym w celu zapewnienia wymaganych ciśnień na każdym odcinku sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7
Zadanie VI – „Budowa stacji podwyższania/obniżania ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci wodociągowej w miejscowości Wojtele-Guty Rożyńskie".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – analogicznie jak w Załącznik nr 7. Sugerowana lokalizacja stacji podwyższania ciśnienia na działce gminnej nr 131/3 obręb Guty Rożyńskie. Wydajność stacji podwyższania ciśnienia na oraz wysokość podnoszenia słupa wody należy określić na podstawie wyliczeń hydraulicznych.
IV. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 26.04.2022 r.
Termin związania ofertą - 30 dni
V. Miejsce i termin składania ofert.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskimi w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją Zapytanie ofertowe znak sprawy RI.271.7.2022 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :
„Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na budowę, przebudowę i rozbudowę infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki”
- Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Prostki ul. 1 Maja 44B. 19-335 Prostki (pokój nr 106) do dnia 15 luty 2022r. do godziny 14:00
- Otwarcie ofert nastąpi w pokoju nr 110 w Urzędzie Gminy Prostki w dniu 15 luty 2022 r. o godz. 14:10
VI. Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony formularz oferty.
- Parafowany wzór umowy.
- Akceptacja warunków udziału opisanych w zapytaniu ofertowym.
VII. Sposób przygotowania oferty
- Oferta powinna być złożona na „Formularzu ofertowym” - którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
- Oferta wymaga podpisu osoby uprawnionej do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie o odpowiednim wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji, wymaganymi ustawowymi przepisami prawa.
- Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VIII. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.
- Oceny ofert będzie dokonywała komisja zatwierdzona przez Wójta Gminy Prostki.
- W odniesieniu do wykonawców którzy złożą ofertę, oraz spełnią postawione warunki, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
- Cena ofertowa (C) 100%
- Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Kryterium:
CENA OFERTOWA 100%
C= Cn/Cb x 100%
gdzie:
C- liczba pkt. za kryterium
Cn – cena najniższa z ofert
Cb – cena oferty badanej
W ww. kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
- Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą sumę liczby punktów.
- W przypadku złożenia ofert które uzyskają taką sama liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawca składając oferty dodatkowe, nie może zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach w postępowaniu.
- Jeżeli zaoferowana cena, koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, wyliczenie ceny lub kosztu.
- Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
- Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
IX. Warunki wykluczenia.
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
W przypadku, stwierdzenia zależności wskazanych w pkt 1-5, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania
X. Odrzuceniu podlegają oferty:
- których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
- oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
XI. Dodatkowe informacje.
Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@prostki.pl lub roman.nowakowski@prostki.pl
- 1. Oferent może złożyć jedną ofertę na wszystkie części zamówienia.
- Inne oświadczenia i dokumenty zamawiający może zażądać od wyłonionego wykonawcy przed podpisaniem umowy
XII. Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia Umowy.
Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie I.
Załącznik Nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie II.
Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie III.
Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie IV.
Załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie V.
Wójt Gminy Prostki
Opublikowano: 08 lutego 2022 09:29
Kategoria: Zamówienia publiczne - zapytania ofertowe
Wyświetleń: 289