Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych na budowę, przebudowę, rozbudowę infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr sprawy: RI.271.7.2022

I. Zamawiający.

Zamawiający - Gmina Prostki, w imieniu której działa:

Wójt Gminy Prostki

19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B

tel. (087) 6112012,  fax.  (087) 6112079

II. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego.

„Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych na  budowę, przebudowę i rozbudowę infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki”

III. Przedmiot zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia jest :

Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) wraz z wykonaniem planowanych kosztów prac projektowych oraz  planowanych kosztów robót budowlanych w celu zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na budowie , przebudowie, rozbudowie odcinków sieci wodociągowych  na terenie gminy Prostki z podziałem na 6 zadań:

Zadanie I  –  „Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniowo Ełckie”

Zadanie II  –  „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Prostki z przyłączami
                      wodociągowymi w miejscowościach Ostrykół-Żelazki”

Zadanie III – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
                      wodociągowymi w miejscowościach Dąbrowskie-Wiśniowo Ełckie”

Zadanie IV – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
                      wodociągowymi w miejscowościach Miłusze-Kobylin"

Zadanie V –"Budowa stacji podwyższania ciśnienia  wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci
                     wodociągowej w miejscowości Żelazki - Dąbrowskie"  

Zadanie VI – „Budowa stacji podwyższania/obniżania ciśnienia z montażem zestawu hydroforowego na sieci
                      wodociągowej w miejscowości Wojtele-Guty Rożyńskie".

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

1)       Wykonana dokumentacja ma być kompletna, zgodna z obowiązującymi standardami i ustaleniami pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Dokumentacja będzie służyła do udzielenia zamówienia publicznego w formie „Zaprojektuj i wybuduj” jako opis przedmiotu zamówienia i musi spełniać wymogi określone w ustawie Prawo zamówień publicznych tj. nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji. Ponadto nie mogą zawierać wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że byłoby to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i nie można byłoby opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,
a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoznaczny.”

2)       W trakcie prowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące Programu Funkcjonalno-Użytkowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni kalendarzowe licząc od dnia ich przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną.

3)       Przygotowana przez Wykonawcę dokumentacja musi w szczególności zawierać:

a)       w części opisowo-ogólnej:

-        wskazanie przedmiotu zamówienia i zakresu prac,

-        wskazanie aktualnych uwarunkowań wykonania przedmiotu zamówienia,

-        wskazania ogólnych wytycznych funkcjonalno-użytkowych.

b)      W części opisowej – opis wymagań Zamawiającego:

-        opis wymagań ogólnych,

-        opis wymagań dotyczących dokumentacji (zakres i forma dokumentacji projektowej, prawa autorskie)

-        opis wymagań dotyczących prac i materiałów

c)       opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia

d)      określenie przepisów prawnych i norm

e)       opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów dla planowanej inwestycji, w tym szacunkowe zestawienia kosztów dokumentacji projektowej oraz kosztów robót budowlanych

f)        uzyskania możliwych uzgodnień oraz wykonania niezbędnych opracowań związanych z wykonaniem PFU tj.

-          wrysowane przebiegów trasy wodociągów na aktualnej mapie zasadniczej,

-          zgody właścicieli działek, przez które będzie przebiegała sieć

4)       Wykonawca zobowiązany jest dostosować PFU do wymagań Zamawiającego

5)       Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację zamówienia.

6)       Dokumentacja powinna być sporządzona w 4 egzemplarzach papierowych i wersji elektronicznej na płycie CD zawierającej pliki w formacie PDF, DOC i DWG.

7)       Zamawiający posiada dokumentację projektową wykonaną w 2015 roku na poszczególne Zadania . Zamawiający udostępnia ww. dokumentację projektowa w formie załączników (w wersji elektronicznej) do zapytania jako  opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie I  –  „Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniowo Ełckie”

                     Modernizacja sieci wodociągowej łącznej długości ok. 1905 m wraz z przyłączami dł. ok 365 m

                     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3

Zadanie II  –  „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Prostki z przyłączami
                      wodociągowymi w miejscowościach Ostrykół-Żelazki”

                     Budowa sieci wodociągowej PE Dn220 długości ok. 5210 m wraz z przyłączami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4

UWAGA:

(Z zakresu opracowania PFU określonego w Załączniku nr 4 należy wyłączyć zrealizowane już odcinki sieci wodociągowej tj. odcinek sieci w msc. Żelazki PE Dn100 dł. 456 m, odcinek sieci Żelazki-Dąbrowskie PE Dn160 dł. 1475 m oraz przyłącza wodociągowe wykonane w ramach budowy ww. odcinków sieci.)

Zadanie III – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
                      wodociągowymi w miejscowościach Dąbrowskie-Wiśniowo Ełckie”

                     Przebudowa sieci wodociągowej PE100RC Dn160 długości ok. 3350 m wraz z przyłączami dł. 435m                        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5

Zadanie IV – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Prostki z przyłączami
                      wodociągowymi w miejscowościach Miłusze-Kobylin"

                     Przebudowa sieci wodociągowej PE160RC Dn160 długości ok. 1600 m wraz z przyłączami
                     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –
Załącznik nr 6

Zadanie V – "Budowa stacji podwyższania ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci
                     wodociągowej w miejscowości Żelazki-Dąbrowskie"

                    Budowa pompowni wody o wydajności: na cele bytowe 40m3/h; na cele p.poż 25m3/h. Minimalna wysokość podnoszenia zestawu pompowego 20 m sł. wody. Stacja podwyższania ciśnienia może być wykonana w lokalizacji wskazanej w Załączniku nr 7 lub na działce gminnej nr 34/1 w miejscowości Dąbrowskie. Dopuszcza się możliwość zastosowania technologii kontenerowej naziemnej. Prosimy
o uwzględnienie możliwości budowy dwóch zbiorników retencyjnych po 50m3 każdy przy stacji podnoszenia ciśnienia w celu zapewnienia optymalnej wydajności dostaw wody. W sytuacji zmiany lokalizacji stacji podnoszenia ciśnienia lub zastosowania zbiorników retencyjnych należy ponownie przeliczyć sieci wodociągowe pod względem hydraulicznym w celu zapewnienia wymaganych ciśnień na każdym odcinku sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7

Zadanie VI – „Budowa stacji podwyższania/obniżania ciśnienia wraz z montażem zestawu hydroforowego na sieci  wodociągowej w miejscowości Wojtele-Guty Rożyńskie".

                 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –  analogicznie jak w Załącznik nr 7. Sugerowana lokalizacja stacji podwyższania ciśnienia na działce gminnej nr 131/3 obręb Guty Rożyńskie. Wydajność stacji podwyższania ciśnienia na  oraz wysokość podnoszenia słupa wody należy określić na podstawie wyliczeń hydraulicznych.

IV.  Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy do 26.04.2022 r.

Termin związania ofertą   -   30 dni

V. Miejsce i termin składania ofert.

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskimi w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją  Zapytanie ofertowe znak sprawy RI.271.7.2022 do postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego na :

„Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na  budowę, przebudowę i rozbudowę infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Prostki”

 

  1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Prostki ul. 1 Maja 44B. 19-335 Prostki (pokój nr 106) do dnia 15 luty 2022r. do godziny 14:00
  1. Otwarcie ofert nastąpi  w pokoju nr 110 w Urzędzie Gminy Prostki w dniu 15 luty 2022 r. o godz. 14:10

VI. Oferta powinna zawierać:

  1. Wypełniony formularz oferty.
  2. Parafowany wzór umowy.
  3. Akceptacja warunków udziału opisanych w zapytaniu ofertowym.

VII. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferta powinna być złożona na „Formularzu ofertowym”  - którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć  tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
  3. Oferta wymaga podpisu osoby uprawnionej do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie o odpowiednim wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji, wymaganymi ustawowymi przepisami prawa.
  4. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
  5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

VIII. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.

  1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja zatwierdzona przez Wójta Gminy Prostki.
  2. W odniesieniu do wykonawców którzy złożą ofertę, oraz spełnią postawione warunki, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
    1. Kryteria oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:

Nazwa kryterium                                                Waga   

  1. Cena ofertowa (C)                                         100%
  2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

Kryterium:

CENA OFERTOWA                  100%

C= Cn/Cb x 100%

gdzie:

C- liczba pkt. za kryterium  

Cn – cena najniższa z ofert

Cb – cena oferty badanej

W ww. kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

  1. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą sumę liczby punktów.
    1. W przypadku złożenia ofert które uzyskają taką sama liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawca składając oferty dodatkowe, nie może zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach w postępowaniu.
    2. Jeżeli zaoferowana cena, koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się  o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, wyliczenie ceny lub kosztu.
    3. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
    4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.

IX. Warunki wykluczenia.

Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym   z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy,  a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)      posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

3)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;

5)      pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

W przypadku, stwierdzenia zależności wskazanych w pkt 1-5, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania

X. Odrzuceniu podlegają oferty:

  1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
  3. oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.

XI. Dodatkowe informacje.

Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@prostki.pl  lub roman.nowakowski@prostki.pl

  1. 1.    Oferent może złożyć jedną ofertę na wszystkie  części zamówienia.
  2. Inne oświadczenia i dokumenty zamawiający może zażądać od wyłonionego wykonawcy przed podpisaniem umowy

XII. Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia Umowy.

Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie I.

Załącznik Nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie II.

Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie III.

Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie IV.

Załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia – Zadanie V.

 

 

 

Wójt Gminy Prostki 

 

Opublikowano: 08 lutego 2022 09:29

Kategoria: Zamówienia publiczne - zapytania ofertowe

Wyświetleń: 289

Gmina Prostki

Realizacja: IDcom.pl