Rejestr Danych Kontaktowych

Ministerstwo Cyfryzacji w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych, uruchomiło Rejestr Danych Kontaktowych, który jest kolejnym z rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych. Przekazanie danych jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto w każdej chwili można je zmienić lub usunąć. Głównym celem usług udostępnionych w ramach rejestru RDK jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego lub rozpatrzeniu wniosków o świadczenia np. 500+.
Szczegóły w załączonych materiałach.
Opublikowano: 28 lipca 2020 11:27
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
pismo_do_uw_materialy_promocyjne_rdk.pdf [175.09 KB]
Wyświetleń: 378